سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت

 

قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصي:

اول سلام (فروشگاه اینترنتی اول سلام) کاملاً به حفاظت از حریم خصوصی بازدیدکنندگان و مشتریان خود متعهد است. اعضای تیم گروچا خود مشتریان سایر سایت‌های اینترنتی بوده و به طور کامل به اهمیت حفظ حریم خصوصی در اینترنت احترام گذاشته و به آن پایبند هستند. ما از افشا/ارائه اطلاعات مربوط به مشتریان خویش به اشخاص ثالث خودداری می‌نماییم به جز در مواردی که برای ارائه‌ی سرویسی به شما نیاز به ارائه‌ی قسمتی از اطلاعات شما باشد؛ برای مثال: آماده کردن محصول سفارش داده شده برای ارسال به شما یا زمانی که اجازه صریح برای این کار داشته باشیم.


توافق شما

ما نام، آدرس، ایمیل و یا هرگونه اطلاعت شخصی شما را بدون اجازه صریح شما به هیچ شخص/اشخاص ثالثی نمی‌فروشیم. اگرچه ما در قبال اقدامات سایت‌هایی که از طریق آن به اول سلام لینک/هدایت شده‌اید مسئول نخواهیم بود.


ارتباطات و بازاریابی

اگر شما از اول سلام خریدی را به انجام رسانده و یا در سایت ثبت نام نموده باشید، ممکن است ما گاهی اوقات اطلاعات مربوط به آخرین محصولات اضافه شده به سایت، پیشنهادهای ویژه و اخبار را از طریق ایمیل، پست، پیامک و یا تلفن به اطلاع شما برسانیم. شما همچنین می‌توانید گزینه دریافت اینگونه اخبار و پیشنهادات را، از همکاران رسمی ما فعال کنید.

 


Cookies

سایت avalsalam.ir از کوکی‌ها بهره می‌برد. استفاده‌ی شما از این سایت به معنی پذیرفتن و توافق با این موضوع است. کوکی یک فایل اطلاعتی کوچک است که هنگام بازدید شما از یک سایت، به کامپیوتر، موبایل یا سایر دستگاه‌ی شما ارسال می‌شود و در مراجعات بعدی دستگاه شما را تشخیص می‌دهد. این فایل‌ها وظایف مختلفی دارند. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • به خاطر سپردن تنظیمات دلخواه و اقلام انتخابی شما
  • کمک کردن به شما جهت داشتن تجربه بهتر در بازدید از سایت
  • اطمینان حاصل کردن از این‌که تبلیغات و/یا پیشنهاداتی که به شما ارائه می‌شوند، بیشتر به شما مرتبط باشند.

سایت‌های اشخاص ثالث

سایت ما ممکن است حاوی لینک‌های به و از وب‌‌سایت‌های شبکه‌ی همکاران، تبلیغ‌کنندگان و اشخاص ثالث باشد. اگر این لینک‌ها را دنبال می‌کنید، لطفاً توجه داشته باشید که هر یک از آن‌ها قوانین حریم خصوصی خود را دارند و ما هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال این قوانین نمی‌پذیریم. لطفاً پیش از ثبت هرگونه اطلاعات شخصی در این وب‌سایت‌ها، قوانین حریم خصوصی آن‌ها را مطالعه نمایید.


ارتباط با ما

ما همواره از شنیدن صدای مشتریان خود خرسند خواهیم شد (حتی اگر شکایت باشد!). ما از این‌که زمانی را به منظور فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز در اختیار ما قرار می‌دهید تا از رضایتمندی کامل مشتریان خود اطمینان حاصل کنیم، همیشه سپاسگزار شما خواهیم بود.  ما این انتظار را داریم که به سایت مراجعه نموده و ما را به دوستان و خانواده‌ی خود معرفی نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا بازخورد در مورد این قوانین، یا اگر تمایل به توقف پردازش اطلاعات خود توسط ما دارید، بدون تردید با مرکز ارتباط با مشتری تیم گروچا تماس بگیرید. ما هموار از پاسخ دادن به سوالات احتمالی شما خوشحال خواهیم شد.

رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های اول سلام بوده است و اول سلام در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 


 

استفاده از ۱۰ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد:

بازگرداندن کالا

  • اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا ۱۰ روز پس از دریافت کالا، به اول سلام اطلاع داده شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به اول سلام بازگردانده شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

بازگرداندن کالا

  • وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اول سلام از طریق چت آنلاین، یا تلفن اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا طرح، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وب‌سایت است.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

بازگرداندن کالا

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، لیبل، پلمب، برچسب‌ها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش‌های اول سلام شماره تلفن 66713349-۰۲۱ یا چت آنلاین سایت اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۱۰ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش (تماس تلفنی) اطلاع دهد.
  • اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
  • همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
  • استرداد لباس زیر (شورت، سوتین، زیرپوش، مایو، جوراب شلواری، ساپورت و بادی فانتزی) و لباس راحتی (روب دو شامبر) به دلیل مسائل بهداشتی امکان پذیر نیست.
  • تعویض یا بازپس‌گیری محصولاتی که در جشنواره‌ها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شده‌اند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با عکس و توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر است و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید، تعویض، استرداد و بازپس‌گیری محصول امکان پذیر نیست.

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش 66713349 – (۰۲۱) تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین به کارشناسان اول سلام اطلاع دهید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اول سلام جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به ‏خوبی بسته‌بندی و ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی یک قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

 


 

نحوه ارسال کالا به چه شکل است؟

اگر ساکن تهران هستید:

بازگرداندن کالا

۱. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد اول یا دوم (وجود مشکل یا مغایرت با توضیحات) باشد، بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانان اول سلام، پیک به درب منزل شما خواهد آمد و هزینه ارسال برعهده اول سلام است.

۲. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد سوم (منصرف شدن از خرید) باشد، بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانان اول سلام، با دریافت پیک می‌توانید کالا را ارسال کنید و هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.

اگر ساکن سایر شهرها هستید:

بازگرداندن کالا

۱. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد اول یا دوم (وجود مشکل یا مغایرت با توضیحات) باشد، کالا را با پست ارسال کنید. در این روش هزینه ارسال توسط اول سلام پرداخت خواهد شد.
بعد از رسیدن کالا به دست اول سلام هزینه پست برای شما واریز خواهد شد.

۲. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد سوم (منصرف شدن از خرید) باشد، کالا را با پست به صندوق پستی پایین ارسال کنید. در این روش هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.

 

محصولات مرجوعی را به آدرس پستی زیر ارسال کنید.

گیرنده: فروشگاه اینترنتی اول سلام
نشانی: تهران،میدان فردوسی،کوچه ضرابی،کوچه جهانگیر،پلاک9،طبقه همکف،واحد3
شماره تماس: 02166713349


 

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

1. از طریق تماس تلفنی با شماره  66713349-۰۲۱

2-از طریق شماره تلفن همراه اول واتس آپ با شماره 09125754347

‌نحوه استرداد وجه

پس از تایید و رسیدن مرجوعی کالا،وجه به کارت خریدار واریز می گردد.

———————————————————————————–

شرایط عمومی ارسال

  • ارسال سفارش به سراسر ایران
  • ارسال رایگان: مخصوص خریدهای بیش از ۱۵۰ هزار تومان
    • با پست پیشتاز برای سراسر ایران
  • حداقل مبلغ سفارش قابل ارسال، ۲۵,۰۰۰ تومان است.
  • ارسال سفارش فقط در روزهای کاری (غیرتعطیل رسمی)

روش ارسال و زمان‌های تحویل

  • پست پیشتاز: حداقل ۱ و حداکثر ۳ روز کاری بعد از تحویل به پست

 

  • نکته ۱: در روز‌های تعطیل ارسال انجام نخواهد شد.
  • نکته ۲: در برخی موارد احتمال ۲۴ ساعت تاخیر در ارسال وجود دارد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
  • نکته ۳: قبل از ارسال پیک حتما برای شما پیامک ارسال خواهد شد.

پست پیشتاز 

  • در همه‌ی خریدها قابل انتخاب است.
  • هزینه ارسال
    • خریدهای بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان: رایگان
  • زمان تقریبی تحویل، با توجه به مقصد سفارش، بعد از پردازش و تحویل مرسوله به اداره پست، حداقل ۱ و حداکثر ۳ روز کاری است.
  • جهت رهگیری مرسوله پستی خود به روش پست پیشتاز بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

رهگیری پست پیشتاز

 

روش‌های پرداخت سفارش

  • پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین 

تمام سفارشاتی که در اول سلام ثبت می‌شوند، قادر به پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی هستند. شما با داشتن کارت بانکی و رمز دوم میتوانید سفارش‌تان را در کمترین زمان پرداخت کنید.

جهت پرداخت آنلاین سفارش، در مرحله آخر سبد خرید، بعد از انتخاب روش ارسال، یکی از درگاه های بانکی موجود را انتخاب کنید.

 

پس از وارد شدن به صفحه پرداخت، باید اطلاعات کارت بانکی خود را طبق تصویر زیر، به شکل صحیح وارد کنید.

 

قبل از وارد شدن به درگاه، از خاموش بودن VPN مطمئن شوید.

فیلدها را با استفاده از صفحه‌کلید امن موجود در درگاه، وارد کنید، اگر قصد دارید اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید، از اعداد انگلیسی (به جای فارسی) استفاده کنید.

شماره کارت: شماره ۱۶ رقمی روی کارت بانکی شما

رمز اینترنتی: رمز دوم کارت که میتوانید از عابربانک صادر کنید

CVV2: کد ۳ یا ۴ رقمی روی کارت بانکی

تاریخ انقضا: دو رقم ماه و سال روی کارت بانکی

برای مثال اگر تاریخ انقضای کارت شما ۱۴۰۰/۰۲ هست، عدد 02 را در «ماه» و 00 را در «سال» وارد کنید.

عبارت امنیتی: عدد یا حروفی که در تصویر مقابل این فیلد میبینید را وارد کنید

با وارد کردن ایمیل، کد پیگیری پرداخت علاوه بر نمایش در سایت، به ایمیل شما هم ارسال خواهد شد.

 

با زدن دکمه پرداخت، سفارش خودتون رو تکمیل کنید.

 

 

 

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X